Mnoho novinek

16.12.2016 00:28

Poslední dobou jsem bohužel na stránky neměla moc času, ale pokusím se postupně všechny resty dohnat. Když bych to vzala postupně, tak jsme se nejdříve v květnu zúčastnili akce Spolku českého strakatého psa - Štěňata strakatá. Byla jsem pozvána jako cvičitelka a Orinek samozřejmě nemohl chybět! Akce se mi opravdu moc líbila! Překvapilo mne, kolik čerstvých majitelů strakáčů je ochotno s pejskem pracovat a učit se novým věcem. Také to podle toho vypadalo. Setkání bylo velmi klidné, usměvavé, bez problémů, skvěle zorganizované. Fotky nějaké mám, ale... stále nezpracované. :-( Vím, je to hrozná ostuda!

Dále jsme měli v červnu na národní výstavě v Klatovech neočekávaný a velký úspěch! Poprvé jsme získali ocenění BOB! Byla jsem z toho naprosto v šoku, protože kvalita ostatních psů byla rozhodně obrovská. Zaběhli jsme si pak tedy i v závěrečných soutěžích, ale z toho nic nebylo. Nicméně jsem později zjistila, že jsme při tomto momentu dokonce zvětšeni na videu výstavy, koukněte od 14. minuty. :-)
 

O prázdninách se mnou Orinek frčel pracovně do Františkových Lázní, kde si užil řádění s mnoha dalšími psy a skutečně si to tam užil. Po prázdninách jsme se v září ukázali na klubové výstavě Spolku čsp. Výstava se nám moc líbila, paní rozhodčí byla moc fajn a my skončili na 3. místě ve třídě vítězů ze tří. Všichni psi byli moc pochváleni, žádný silně nezaostával, ale Orin se trochu hůře předvedl v klusu a to ho stálo třeba nějaké to lepší umístění. Pro nás bylo podstatnější, že se na výstavě sešla velká skupina odchovů ze Zlatého lankastru a navíc jako bonus přijela i Orinkova maminka Albínka!!! Je v naprosto úžasné kondici! Udělali jsme tedy několik rodinných fotek. :-)

Orin, ségra Baileys, mamka Albínka

Orin, Fatima ze ZL, Baileys ze ZL, Albínka Barunidlo, Drinna ze ZL, Erin ze ZL, Angel ze ZL

Orin, Fatima ze ZL, Curtney ze ZL, Baileys ze ZL, ALbínka Barunidlo, Drinna ze ZL

Od té doby se dělo hodně věcí spíše v mém osobním životě a jsem moc pyšná na Orinka, který je mi v těchto dnech velkou oporou. Každý den si připomínám, jaké mám štěstí, že jsem s Orinkem měla tu trpělivost a zvládla s vypětím všech sil naše začátky, protože každým dnem mi to Orinek stokrát vrací zpět. Jsme teď naprosto nerozlučnou dvojkou, která si rozumí a naše společné soužití je především o společných radostných zážitcích. To ale neznamená, že mi sem tam nepřipomene, kdo je. :o)) Tak doufám, že se nám bude dařit i v dalším roce a stejně tak vám!