Jaro je tady

23.03.2017 23:18

Tento rok má pro Orinka jaro opravdu silnou vůni. :o)) Poprvé jsem Orinka uslyšela výtím volat vysněné holčičky... zatím to nepomáhá, ale kdo ví, třeba si Orinka nějaká strakatá nevěsta brzy vyhlídne. :-) Mezitím jsem začala studovat nový psí sport - nosework, který je pro Orinka jak dělaný. Nějaké psí čuchání jsme spolu dělali už víckrát po domácku, protože je vidět, že Orinek tento smysl opravdu ovládá bravůrně. Tak jsem zvědavá, zda nás bude bavit i nosework a jak nám to půjde. Pro začátek jsem zakoupila knihu s instrukcemi a jsme přihlášení na seminář. Už se moc těším! Na stránku "O Orinkovi" jsem připsala další sekci, kde jsem popsala čemu se věnujeme. Mnoho strakáčů úspěšně skládá zkoušky, což je moc dobře. Já jsem na tento druh zkoušek nikdy moc nebyla a v práci jsem jich měla dost, tak na to nebyl čas, ani energie. Ale to neznamená, že s Orinkem nic neděláme. Proto jsem něco málo sepsala, kdyby to nějakou psí slečnu třeba zajímalo. :-)

Největší změna nás asi na přelomu roku potkala se změnou mé práce a tím pádem byl i překopán Orinkův život. Oba se zatím tváříme, že nám to tak vyhovuje mnohem víc a já doufám, že tomu tak bude i nadále. Mám pocit, že pustit Orina na volno, tak si do té práce doběhne sám. :o)) Má tam okolo sebe plno různých zvířat a tak nadšeného jsem ho dlouho neviděla. Všechna zvířata si přivlastnil, poctivě je hlídá a samozřejmě i důkladně opečovává. V práci se navíc setkává s mnoha dětmi různého věku a já jsem na něj moc pyšná, jak velmi přátelský a chová se ke každému opatrně - i když občas mu ještě nějaké to větší nadšení z vítání ujede. Přidávám pár fotek s novými kamarády Orina...