Nově rozepsané výstavy a akce

28.10.2013 12:42

Aktualizace pokračují. :-) V menu Orinka jsem udělala jednotlivě záložky na výstavy a pak na výlety a podobné akce. Zjistila jsem, že to tak bude mnohem přehlednější. Na obou stránkách najdete jak akce, které proběhly tak ty, na které se teprve chystáme. Takže když by se někdo chtěl přidat, budu jedině ráda!

Jinak co se Budějické výstavy týče... moc se nám tam líbilo. Jediná nemilá věc byla, že nedorazila naše plánovaná rozhodčí a tak se musely sloučit dva kruhy dohromady, což ve výsledku znamenalo, že jsme se na řadu nedostali za cca hodinu a půl, ale až v půl druhé odpoledne, neb se před nás dostalo 30 bíglů. Celé čekání si Orin neúnavně hrál s Bastienem Zlí-Rů, až jsem se bála, že mi pak v kruhu padne, ale naštěstí se nestalo a k mému velkému překvapení byl Orinek poslušný a předvedl se moc hezky. :-) Rozhodčí z něj byl nadšený, stále ho chválil. Že je na svůj věk moc pěkný. Obzvlášť, že má pěkně zastoupený poměr žluté. Tak uvidíme, jak Orinek poroste dál.

Dalším plusem bylo to, že se Orin opět viděl se svojí ségrou Baileys a bráchou Bredem. Orinek byl nejvyšší, ale ne nejsilnější. No a jak jinak, líbil se mi nejvíc. :o)) Orin měl i tu čest se potkat s nevlastním bráchou Angelem ze Zlatého lankastru. Tedy se tam konalo takové malé rodinné setkání. Bylo to moc fajn a doufám, že se minimálně s Bredíkem nevidíme naposledy. :-)