Orinkovi je 1 rok!

23.04.2014 20:52

Ač se to zdá neuvěřitelné, dnes je to přesně 1 rok, co se Orinek narodil. Bylo to vydřených 10 měsíců výchovy Orinka a zdaleko nekončím, ale poslední týdny je vidět, že Orinek opravdu dospívá, uklidňuje se a některé mé snahy ve výchově konečně začínají být trochu vidět. S jinými je to samozřejmě trať ještě na delší dobu, ale to přijde. :-) Nebo ne a já se s tím budu muset smířit. :o))

Dnešek jsme započali nafocením výstavních postojů a musím říct, že jsem z fotek nadšená. :-) Následovala velmi dlouhá procházka po Hvězdě na místa, která vím, že má Orinek rád a k mému velkému překvapení byl i Orinek na jeho poměry velmi poslušný. Lítal jak blázen, narazil an skvělé psy, skoro s každým si pohrál a vylítal se. Nejdéle jsme zůstali u vody - jinak by to ani nešlo. Orin čvachtal tak dlouho, až jsem si říkala, zda se mi ve vodě nerozpustí. :-) Musím říct, že jsem ho snad ještě takhle nadšeného na procházce neviděla. Navíc jsme potkali i 3měsíční fenečku křížence českého strakatého psa a labradora. Moc hezká a závidím, že má předpoklad stát se klidnějším jedincem než mé čistokrevné torpédo. :-)

Po vycházce Orin dostal krmení a jako plus k němu dostal odřezky z prosciutta, což tedy pokládám za velký luxus. Jako dárek obdržel plyšovou lištičku (prý z nerozkousatelného materiálu, tak uvidíme), do které se ihned zamiloval a momentálně s ní spí v posteli celý unavený. Pak ještě dostal nový bavlněný kruh na hraní... no, Orinek čuměl, co se to děje, ale bylo vidět, že je nadšený a samou radostí se unavil a teď chrní. No, není to krásná oslava narozenin? :-) Tak vše nejlepší, ty můj rošťáku!