Přidána videa, výstava a strakatá vycházka

01.03.2014 21:33

Dnes jsem šla do sebe a zase odčinila něco málo restů ze stránek. V první řadě jsem přidala na stránky videa, která tu chyběla, tak je to k dnešnímu datu aktuální. Přidala jsem další výstavu, na kterou jsme se přihlásili v květnu do Prahy. Dnes jsme se navíc zúčastnily Strakatého venčení ve Stromovce a jsem moc ráda, že jsem šla. Sice od pondělí marodím a ještě to není ono, ale se psem stejně ven musím a tohle jsem měla skoro za domem a ještě se tam nikam daleko nechodilo. Ideální možnost jak bez větší námahy unavit strakatého lumpa. :-) Orin byl totálně nadšený a bylo na něm hned znát, jak už se vyběhat potřeboval. Za celou vycházku se nezastavil ani na chvilku a ke konci si dokonce odbíhal na větší vzdálenost pro nové psy, protože ti strakatí už moc neběhali a byli okoukaní. :-D Taky se neřád třikrát vykoupal v rybníce a utopil tam svůj svítící obojek, tak uvidíme, zda ještě bude fungovat po usušení. Ale co... já mu to dopřávám, furt je to ještě malej záprdek a kazit mu radost by byl hřích. Jsem moc ráda, že teď spokojeně funí na křesle a ostatně, já taky! :-)