Vyšetření srdce

30.05.2015 20:24

Dlouho jsem na stránky nic nepřidávala, ale to se v několika málo dnech změní. :-) Budu totiž stránky trochu měnit, přestavovat a doplňovat. Můžete se tak těšit na další zajímavosti o Orinkovi. Jednou z velkých novinek je dnešní vyšetření srdce. Nechala jsem dnes Orinkovat otestovat srdce, zda ho má v pořádku a taky má. Dokonce bylo několikrát řečeno, že to má přímo ukázkové, za což jsem moc ráda. :-) Jelikož je Orinek chovný, ráda bych mu udělala i některé testy navíc, aby majitelé feneček věděli, na čem u Orinka jsou a štěňátka tak mohli být co nejzdravější. Proto byla i přidána stránka "O Orinkovi..." v podsekci Orina. Jedná se víceméně o podobné informace, které dříve byly právě v základní sekci Orin, ale pro lepší přehlednost jsem to udělala takto. K přesunu došlo i dvou stránek "Fotogalerie" a "Videa". Ty obě najdete pod sekcí "Galerie". Vymazala jsem Orinkův deník, protože do něj nestíhám připisovat naše bohaté zážitky. :-) A to je zatím vše...