Výstavní úspěchy a návrat z psího ráje

16.05.2014 00:51

Přestože jsem poctivě vše aktualizovala včas, tak jsem vše nějak zapomněla shrnout zde v novinkách. Nevadí, doženu to teď. :-) Na začátku května jsme se zúčastnili pražské mezinárodní výstavy a Orinek dostal krásné ohodnocení V1, CAJC, BOJ. Prozatím jeho nejlepší ohodnocení, co se "známek" týče a posudek byl též velmi hezký. Jsem na něj moc hrdá! Za odměnu jsem mu koupila ňamky a nového plyšáka, který bohužel žil pouze necelou hodinu. Nechť je mu zem lehká, asi stejně jako mé peněžence. :o))

Další víkend byl opět prodloužený a my jsme nelenili a jeli za mými rodiči na chalupu, kterou máme 700m nad mořem ve východních Čechách. Pro Orinka, ostatně jako pro každého psa, je toto místo učiněným rájem. K dispozici měl nonstop přístup ven, veliké louky na vyběhání, hned u lesa, kam se chodilo na procházky a na louce bylo ještě ke všemu několik jezírek. Toho si Orin všimnul okamžitě po výlezu z auta a už byl v něm. No a v jezírku byl vlastně celé 4 dny nonstop. :o)) Z výletu byl nadšený Orin i já. Konečně se klučina vyřádil sám a já si tak mohla opravdu na pár dní odpočinout. :-) Ve fotogalerii najdete několik velmi vydařených fotek.

Málem bych ještě zapomněla, že poslední víkend v dubnu jsme se jeli podívat na strakáče do Plzně. Na vycházce se sešlo cca 15 strakáčů a výlet se opravdu moc vydařil. Orin byl vděčným objektem skoro všech fotografů a tak byla jeho výsost zase několikrát zvětšena. Fotky a krátké povídání najdete ve výletech. ;-)