Velká aktualizace

21.04.2014 23:22

Dnes jsem se konečně dokopala k potřebné aktualizaci. Jelikož Orinkovi je za pár dnů přesně 1 rok, upravila jsem kompletně popis jeho povahy na jeho profilu. Snad se vám to bude líbit. Přijde mi to přehlednější a upravenější. :-) Pokud jsem se ještě nezmínila, taky se tam obměnila překrásná profilová fotka, kterou jsem vyfotila na vycházce v Jílovém u Prahy. No a fotky ve výstavním postoji jsou zase foceny za naším domem, když bylo Orinkovi 11 měsíců. Nové fotky snad pořídím zanedlouho. :-)

Dále jsem připsala novou výstavu, kam jsme přihlášeni - národní výstavu v Klatovech. Aktualizovala jsem naše výlety - jak ty, kterých jsme se už zúčastnili, tak ty, které nás teprve čekají. Nové alba jsou též k náhlednutí ve fotogalerii. No, nebyla jsem dnes šikovná? To Orin měl na programu jiné starosti...